התחברות

התחברות לחשבון

שם משתמש *
סיסמה *
זכור אותי

הרצאות טד: איך בונים הרצאות בסגנון TED ב-3 שלבים?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 דירוג 0.00 (0 הצבעות)
 
 
הרצאות טד - איך לבנות הרצאה מוצלחתכבר שנים רבות אני מעביר הרצאות בנושא עמידה מול קהל, וללא ספק בשנתיים האחרונות חלה צמיחה גם בביקוש לידע נוסף בתחום ובעיקר לשאלה החשובה מכל – איך מעבירים הרצאות טד?

אם אתם מעוניינים לדעת איך לבנות הרצאה מוצלחת, השאירו פרטים כאן והמומחים שלנו יסייעו לכם.

הרצאות TED הפכו לשם דבר לא רק בזכות ההשראה וההעצמה שהן מקנות, אלא גם בשל פרק הזמן הקצר המאפשר לכל גולש אינטרנט לצפות בהן אפילו בפרק זמן קצר של נסיעה באוטובוס. אפשר, כמובן, למצוא סיבות רבות נוספות להצלחתן של הרצאות טד בכל רחבי הגלובוס. אם-כי, השאלה המעניינת יותר היא: כיצד תוכלו אתם לבנות הרצאות טד שיהממו את הקהל שלכם וישאירו אותו עם רעב לעוד ועוד...
ישנם מרכיבים רבים לבניית הרצאה בסגנון טד (ואפילו תוכלו למצוא באתר TED הרצאה מעניינת שמסבירה כיצד בונים הרצאה מעניינת), אך יחד עם זאת אפשר להצביע על 3 מרכיבים שחשוב מאד ליישם כדי ליצור הרצאה מרתקת, מאלפת וייחודית עבור קהליכם.

 

הרצאות טד - בניית הרצאה מעניינת


1.  Build-up
כמו כל סיפור הבילד-אפ הוא הבנייה של הדרמה לאורך כל ההרצאה. קהל יכול להשאר מרותק כאשר יוצרים בו את התחושה שמשהו גדול עומד לקרות. אפילו האופן בו אתם מספרים על בעייה שקרתה לכם בדרך להצלחה הכי גדולה בחייכם, חייבת קודם כל להתחיל מלמטה. דרך טובה, לדוגמה, תהיה על ידי יצירת קונטרסט מהותי בין במצב שבו החל הסיפור שלכם לבין המצב אליו הגעתם בסופו של דבר. הבילד-אפ הוא השמן ההמניע את הסיפור שלכם קדימה; הוא החוט שלאורו אתם פוסעים בהרצאה שלכם צעד אחר צעד.
דרך טובה נוספת ליצירת בילד-אפ היא אפילו בבנייה של מצגת המציגה מודל, כאשר בתחילה המודל הוא רק משולש, או מעויין, או טרפז או כל צורה אחרת, ואתם כמרצים חושפים צעד אחר צעד את המרכיבים השונים שמהם בנוי המודל.  

2.  The concrete illusion
קהל טוב בימינו, רוצה יותר מהרצאה. הביטוי "הרצאה חווייתית" לא הפך כך סתם לשגור בפי המרצים הטובים בישראל. האשלייה הקונקרטית היא בדיוק הסוד שמאחורי לב ליבה של הרצאה טובה. הסתירה שבין המילה "אשלייה" לבין המילה "קונקרטית" היא אירונית, אך ללא ספק מגלמת את המהות של הרצאה עצמתית. האשלייה הקונקרטית היא, למעשה, לתת לקהל את התחושה שהוא יכול "לשחק" עם החומר הנלמד.

אם למשל, חשוב לכם להמחיש לקהל את המכשולים שעליהם לעבור בחיים בדרך להצלחה הגדולה, בקשו מהנוכחים לעצום את העיניים ולדמיין אבן גדולה שהם צריכים להרים; אם למשל, חשוב לכם להעניק תחושת התעלות לקהל, אזי בקשו מהם לעמוד ולדקלם משפט של ד"ר מרטין לותר קינג; אם למשל, תרצו להמחיש שיתוף פעולה הדדי, קחו כדור ומסרו אותם בין הנוכחים בקהל. אילו רק מקצת מהדוגמאות בהן נתקלתי בהרצאות של גדולי המרצים בארץ. הדוגמאות הפשוטות הללו ממחישות רק כמה דברים מאד פשוטים שהקהל מסוגל לעשות ללא מאמץ. אולם, המשחק הפשוט יוצר תחושה של חיבור בין הנושאים עליהם אתם מרצים לבין משהו שקורה כאן ועכשיו.

3.  Take away phrase
כל ההרצאה בניתם משהו גדול, יצרתם תחושה, סיפקתם כלים, הקנתם ידע. Take away phrase הוא המשפט שמסכם את כל מה שאמרתם עד כה ובה בעת משאיר טעם של עוד. מחקרים הראו שמשפטים שנאמרים בחריזה, נתפסים כיותר נכונים עובדתית מאשר אותם משפטים שנאמרים ללא חריזה. לכן, מוטב שתרקמו משפט שלא רק מעניק ידע לחיים, אלא הוא נשמע כל-כך טוב עד שהוא ממשיך להדהד בראשם של כל הנוכחים בהרצאה שלכם שעות נוספות עוד אחרי שנסתיימה לה ההרצאה. משפט זה הוא גולת הכותרת. בנו אותו כך שהוא נשמע כמו משפט שירשם בספרי ההיסטוריה על שמכם לעוד שנים רבות.

נושאים אלו אני מלמד בהרחבה בסדנאות טד אותן אני מעביר בכל הארץ – החל מקורסים לגמול השתלמות של משרד החינוך וכלה בסדנאות אותן אני מעביר במכללות אקדמיות. בנוסף, לאלו המעוניינים במפגש אישי שמטרתו לצאת לדרך עם הרצאה או סדנה משלכם, אני מעביר שעות ייעוץ פרטניות. תוכלו לפנות אלי ואשמח להרחיב על כך. בהצלחה!

 
 

 

 

 
מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור


מרצה

כיצד מצטרפים ?

 מרצים? מנחי סדנאות? מאמנים? יועצים? אנשי בידור?

פרופיליו - סרטון הדרכה

 

1הרשמה לאתר

יש לבחור באפשרות הצטרפות למאגר בתפריט הראשי. לאחר מכן יש לבחור את המסלול המתאים וללחוץ על כפתור "הרשמה" בתחתית המסלול. בדף שיפתח עליכם למלא את הפרטים תחת הכותרת "מידע על החשבון החדש שלך באתרנו".

2יצירת פרופיל

יש לבחור באפשרות זו בתפריט הראשי - שמופיע לאחר שנרשמתם והתחברתם לאתר (לאחר הרשמתכם ראו בפינה השמאלית העליונה של המסך את הכיתוב - אם כתוב 'אהלן', אתם כבר מחוברים ויכולים למצוא את כפתור יצירת הפרופיל בבר העליון. אם כתוב שם התחבר - לחצו והזינו שם משתמש וסיסמה. לאחר ההתחברות, לחצו על יצירת הפרופיל) ומיד לאחר-מכן למלא את הפרטים על השירות אותו הינכם מספקים.

3עדכון

בתום מילוי הפרטים בטופס, פשוט לחצו על הכפתור העדכון המופיע למעלה.

 

הרצאות מעניינות לעובדים ולקהל הרחב

הרצאות מעניינות

מחפשים הרצאות מעניינות לעובדים? הרצאות מעניינות לערב עם חברים? תחום ההרצאות בארץ הולך ומתפתח. כל הזמן קיימת דרישה להרצאות מעניינות שיוצאות מחוץ לקופסה, הרצאות שהולכות צעד אחד קדימה ומאתגרות את מסגרות החשיבה המקובלות. אנו באתר המרצים פרופיל U שואפים להביא לכם לא רק את ההרצאות הכי חדשות, אלא גם את ההרצאות הטובות והמעניינות ביותר בישראל. באזור זה תמצאו את רשימת תחומי ההרצאות הכי מרתקות באצלנו במאגר. חשוב לציין שאלו לאו דווקא הרצאות שיש לנו מטרה מסוימת לקדם, אלא אלו פשוט ההרצאות שלדעתנו עונות על ההגדרה של חשיבה מחוץ לקופסה - ומה שעל פי היקפי החיפושים באתר הן הרצאות מעניינות יותר מאחרות. 

ההרצאות המעניינות ביותר בישראל - אתר פרופיל U !
 

הרצאות מעניינות מובילות

ברשימה המופיעה כאן תמצאו הרצאות מעניינות - של המרצים המובילים של מאגר המרצים שלנו, ממוינות לפי תחומי  ההרצאה. למשל - אם תלחצו על המילה 'אינטרנט' - תעברו ישירות לרשימת מרצים המעבירים הרצאות מעניינות ומרתקות על תחום האינטרנט והסייבר וכו'.

יהדות woman חינוך man-8 זוגיות woman-7 העשרה man-4 העצמה man-5 הומור woman-2 אקטואליה man-3 אינטרנט man-2
תרבות woman-6 תקשורת woman-14 קבלת החלטות man-1 פיתוח מנהלים woman-4 משפחה woman-5 מנהיגות woman-4 מכירות man כישורי חיים woman-1
תזונה woman ניהול man-8 משפט woman-7 מיסטיקה man-4 מוזיקה man-5 מדע המדינה woman-2 הורות man-3 גרונטולוגיה man-2

 

איך תמצאו הרצאות מעניינות לעובדים, או עבורכם?

בין אם אתם מחפשים הרצאות מעניינות לעובדים, סדנאות, שירותי ייעוץ, מאמנים או אנשי בידור, תחילה יש לגשת לתפריט העליון וללחוץ על האפשרות "חיפוש מרצים". מכאן ואילך הכוח הוא בידיים שלכם. בעמוד הזה תמצאו פילטרים שונים.בסוג הפעילות תוכלו לבחור: מופע, הנחיית סדנה, ייעוץ (המקביל לאימון) או הרצאה. הפילטר הבא הוא "רשום ברשת עתיד" - הכוונה היא רק למרצים שיכולים להעביר הרצאות של משרד החינוך (למשל במרכזים לפיתוח סגלי הוראה); רשת עתיד היא הגוף המעסיק. הפילטר הבא הוא "תחומים" של הרצאות, סדנאות וכו'. תוכלו לבחור נושא אחד להרצאות המבוקשות או מספר נושאים יחדיו על-ידי החזקת כפתור ה- Ctrl במקלדת. אם למשל, אתם מעוניינים בהרצאות בנושאים "הומור" + "כישורי חיים", תוכלו לגלול את הרשימה וללחוץ על שני נושאי ההרצאות הללו יחד על ידי החזקת המקש Ctrl. הפילטר האחרון הוא "חיפוש לפי נושאים" - שם תוכלו להקליד באופן חופשי כל נושא שתרצו והמערכת תשמש עבורכם כמנוע חיפוש למבוקשכם. 

 

מה השלב הבא?

מצאתם הרצאות מעניינות לעובדים או לקהל אחר? מצויין! אתם וודאי תשמחו לשמוע שאנחנו לא גובים דמי תיווך. אצלנו הקשר הוא ישירות מול המרצים, ולכן מספרי הטלפונים בכל פרופיל של כל מעניק שירות, הוא מספרו האישי. לא עוד אתר המהווה גורם מתווך, הקשר שלכם עם המרצים הוא ישיר בלבד. עובדה זו נכונה גם לגבי המייל או כל פרט אחר ליצירת קשר המופיע באתר שלנו. 

 

הרצאות מעניינות לעובדים

 

 

 

המרכז הרב-תחומי להעשרה

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 דירוג 0.00 (0 הצבעות)

המרכז הרב-תחומי להעשרה מציע מאמרים בחינם, המהווים מאגר ידע מקצועי וכלים פרקטים שנכתבו על ידי מרצים, מנחי סדנאות, יועצים, מאמנים ואנשי בידור. זאת במטרה להעשיר את הידע של קהל הגולשים ובה בעת לספק במה מרכזית המשמשת לחשיפה עבור מעניקי השירות. כל נושא, המופיע מטה, מוביל למאמרים שנכתבו רק על-ידי בעלי מומחיות בתחום הספציפי, וכל מאמר מקושר למומחה בעל שם בנישה בה עוסק המאמר.

כותבים חדשים יוכלו לספק מייל ליצירת קשר, ורק חברי מאגר פרופיל U יוכלו לספק קישור גם לפרופיל העסקי באתר וגם לעמוד הבית שלהם.

 

מאמרים - שליחה בחינם

שאלות נפוצות

"יש הרבה מאגרים באינטרנט, למה פרופיל U ?"

פרופיל U משתמש היום בשיטות המתקדמות ביותר לקידום אתרים באינטרנט (SEO Search Engine Optimization). בתוך חודשיים מיום הקמתו הוא נכנס ל-2 העמודים הראשונים בגוגל תחת הביטויים המחופשים והמובילים ביותר בתחומי פעילותו.

הלוגיקה היא מאד פשוטה: אנו מוצאים את הביטויים/מילים שאנשים הכי מחפשים בגוגל ומביאים את האתר לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש. הסיבה של מוסדות לפנות אלינו ולא לאתרים אחרים היא שהפנייה היא ישירות אל מעניק השירות (מרצה, מנחה סדנה, יועץ, מאמן ואנשי בידור משלל התחומים) ולא דרך מתווך שגוזר קופון על חשבונו.

 

"מה יוצא לי מזה ?"

לכך יש 3 תשובות עיקריות. הראשונה, היא שלכם ישנה שליטה מלאה על הפרופיל שלכם הכוללת עריכה, שינוי והוספה של הפרטים הבאים: הוספת תמונה של עלון שיווקי, סרטון תדמית, מידע אודותיכם, מידע אודות השירותים שאתם מציעים, טלפון ומייל אישיים (צפו בפרופיל לדוגמא). התשובה השנייה היא יכולת בקרה, כלומר פאנל הניהול מציע גם אפשרות לעקוב אחר כמות האנשים שצפו בפרופיל שלכם. התשובה השלישית, היא חשיפה ברשתות החברתיות – פייסבוק, גוגל+, טוויטר, בלוגר וכדומה – כאשר המיקוד הוא בקרב העוסקים במחלקות משאבי אנוש, חברות השמה וחברות פוטנציאליות שמעוניינות בתכנים המוצעים באתר. חברות, ארגונים ומוסדות הפונים לאתר, נהנים ממנוע חיפוש מתקדם, יעיל והכי חשוב – ידידותי למשתמש.

 

"נרשמתי למאגר, מה הלאה ?"

לאחר ההצטרפות הראשונית לאתר יש ליצור פרופיל אישי (10 דקות) שמטרתו לייצר רווחיות לעסק שלכם. יצירת הפרופיל היא פשוטה ומתבצעת על-ידיכם (וכמובן, שנוכל לעזור לכם טלפונית - להלן טופס הפנייה). האתר שם לו למטרה לסייע למשתמשיו במיצוי מקסימלי של אפשרויות הפקת התועלת. להלן מספר מדריכים למעניקי השירות באתר.

 

"כיצד אתם מפרסמים אותי ?"

הנהלת אתר פרופיל U דוגלת בשקיפות נתונים, בהצגת האופן בו מתפרסם האתר ומקודם במנועי החיפוש, וכן במידע אודות דרכי הגישה של הגולשים אל האתר. כחלק ממדיניות זו, בקישור הבא יוצגו נתונים על אופן הפרסום של האתר וכן על האופן בו האתר זוכה לחשיפה אינטרנטית – לחצו כאן לצפייה בסטטיסטיקות. מעבר לכך, כל משתמשי האתר יכולים להנות מערוץ פרסומי נוסף ללא עלות נוספות וללא הגבלה: תוכלו לכתוב לנו מאמרים שאותם נפרסם בכל ערוצי השיווק שלנו. אתם שולחים מאמר - אנחנו מפרסמים ומשווקים אותו. בתוך כל מאמר מופיע קישור לפרופיל שלכם ליצירת קשר אישי אתכם.

 

"האם אני צריך לשלם גם על הרצאות שאני מקבל מהאתר ?"

ממש לא. הנהלת אתר פרופיל U דוגלת בפנייה ישירה למעניק השירות. לא עוד מתווכים שגוזרים קופון על חשבונכם, אלא פנייה ישירה אליכם דרך הטלפון או המייל שמופיע שפרופיל שלכם.

אודותינו

פרופיל U הינו מאגר רב-תחומי המציע מנוע חיפוש מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור. שאיפתינו היא הנגשת הידע למבקרים ויצירת מאגר פרסומי זול עבור ספקי השרותים.

שאלות נפוצות

הרצאות מעניינות לעובדים

בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו

צרו קשר

מרצים? מנחי סדנאות? יועצים?

במידה שתרצו שנחזור אליכם עם פרטים באשר לתהליך ההרשמה או קבלת אינפורמציה נוספת על האתר - השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בתוך כ- 24 שעות.

לחצו כאן
OSense O-Sense