התחברות

התחברות לחשבון

שם משתמש *
סיסמה *
זכור אותי

מאגר מרצים מעניינים, מנחי סדנאות ויועצים

מרצים, מנחי סדנאות, יועצים ובעלי אתרים עסקיים, יופי ! סיימתם לכתוב מאמר מעניין, מרתק עבור קידום האתר (SEO) שלכם, אבל כיצד באמת ניתן להביא אותו מ-0 צפיות למאות ואלפי צפיות ברשת? כיצד הופכים את הגיגיכם האנונימיים לפופולאריים כך שיקדמו את אתרכם ברחבי האינטרנט? מדריך זה הוא המשך ישיר לחלקו הראשון: כיצד לכתוב מאמר עם המון צפיות.

קישורים פנימיים – הקישור האחרון הוא דוגמה מצויינת כי הוא מקשר לעמוד פנימי אחר שכבר קיים בתוך האתר פרופיל U – מאגר לחיפוש מרצים, מנחי סדנאות ויועצים. קישורים פנימיים מהווים מעין אמירה של האתר: "היי, כבר יש לי מאמר אחר, אמין ואיכותי שנמצא בתוך האתר ויכול לספק לך מידע נוסף שיהיה רלוונטי עבורך". מנוע החיפוש של גוגל מאד אוהב קישורים פנימיים. נשמע פשוט? אז שימו לב להערה חשובה: כאשר כבר יצרתם קישור פנימי עליו להיות בעל מילות המפתח (א) שתהיו מעוניינים לקדם ו(ב) הן בהכרחי חייבות להיות בעלות קשר או רלוונטיות לתוכן העמוד המופנה. למשל, אם נביט שוב בדוגמה של הקישור האחרון – המילים "מרצים, מנחי סדנאות ויועצים" הן מילות מפתח שאני מעוניין לקדם ובה בעת הן עוסקות בתוכן של אתר הבית www.profilu.co.il.

 

מרצים

SEOPlanter, How to do seo for a website, June 28, 2012 via Flickr, Creative Commons Attribution

 

קישורים יוצאים – גם לקישורים פנימיים ישנה פרופורציה: אם האתר יקשר כל מילה (גם מילים שאינן קשורות) בצורה מופרזת, מנוע החיפוש של גוגל עשוי להתייחס לאתר כאל אתר ספאם, אולי אף יתייחס לאתר כאל אתר שסוחר בקישורים והדבר עשוי להביא להסרתו מהאינדקס של גוגל, ולמעשה, ממנוע החיפוש. קישורים יוצאים לאתרים רלוונטיים אחרים, עשויים לגרום למנהלי האתר שאליו הפניתם להחזיר לכם טובה ולהפנות חזרה גם אליכם. אתר לקידום מרצים והרצאות עשוי לקשר לאתר הרצאות נוסף כגון TED או לאתר מאמרים כמו articles הישראלי – ומכאן כאשר תיצרו קשר עם מנהלי האתר, ייתכן שהם ישמחו להחזיר אליכם קישור בחזרה יפה כאשר מקור איכותי מפנה חזרה למקור איכותי אחר, בהקשר לנושא שהינו רלוונטי. ברגע שקיים קישור המפנה לאתר שלכם חזרה – אלו נקראים קישורים חיצוניים.

מילות מפתח – כאשר בוחרים אילו מילים נקשר (נהפוך ללינק) על מנת שיתרמו לקידום האתר במנוע החיפוש צריך לזכור שמיקומן המועדף הוא בפסקה הראשונה של המסמך, או בסמוך לפסקה הראשונה, וכמותן של מילות המפתח (אותן מילים שהייתם רוצים שאנשים יקלידו במנועי החיפוש על מנת להגיע אליכם) לא יעלה על 1%-3% מהסך הכולל של הטקסט. לא פחות חשוב מכך, כאשר אתם בוחרים את מילות המפתח עבור מאמר מסויים, נסו שאותו מאמר לא יתמקד בעשרות מילות מפתח אלא במילים בודדות בלבד. למשל מאמר שעוסק ב"שפת גוף בהרצאות" יתמקד במילות המפתח "שפת גוף", "הרצאה" ו-"הרצאות".

ראוי לציין שקשה מאד לאמוד את המדע החדש הזה שנקרא SEO. ניתן לעקוב אחרי השינויים האחרונים של גוגל בוובמאסטר סנטרל בלוג, אבל זה דיי דומה למשקה הקוקה-קולה: אתה יודע בדיוק מה הטעם שלו, אבל אין לך מושג מהי הנוסחה ליצירתו. אני מקווה שבמאמר צנוע זה, הצלחתי לשפוך קצת אור על הנושא המרתק הזה שנקרא SEO, אני עוד יותר מקווה שתצליחו להתקדם במנועי החיפוש עם אתריכם השונים. מדריך זה ימשיך להציע חלקים נוספים ומעמיקים יותר למי שמעוניין בפרסום אינטרנטי. בהצלחה לכולכם !

עופר לנגר, מייסד אתר פרופיל-יו – מאגר לחיפוש מרצים, מנחי סדנאות ויועצים.

מרצה לתורת השכנוע, רטוריקה ושפת הגוף.

MORE-INFO

הרצאות מרתקות

מרצים מעניינים

מאגר מרצים

מגוון עשיר של מרצים איכותיים ופופולאריים בכל הנושאים המובילים

סדנאות מומלצות

במאגר תמצאו ספקטרום רחב של סדנאות בכל התחומים הנחשקים

 מרכז העשרה

המרכז הרב-תחומי להעשרה. מרצים, מנחי סדנאות, יועצים, מאמנים ואנשי בידור כותבים עבורכם ומספקים כלים שימושיים בכל נושא

 מרצים מומלצים

מאגר מרצים של האתר. רשימת מרצים והרצאות מרתקות. רק להכנס ולהזמין הרצאה

להצטרפות למאגר - לחצו כאן !

אודותינו

פרופיל U הינו מאגר רב-תחומי המציע מנוע חיפוש מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור. שאיפתינו היא הנגשת הידע למבקרים ויצירת מאגר פרסומי זול עבור ספקי השרותים.

שאלות נפוצות

הרצאות מעניינות לעובדים

בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו

צרו קשר

מרצים? מנחי סדנאות? יועצים?

במידה שתרצו שנחזור אליכם עם פרטים באשר לתהליך ההרשמה או קבלת אינפורמציה נוספת על האתר - השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בתוך כ- 24 שעות.