התחברות

התחברות לחשבון

שם משתמש *
סיסמה *
זכור אותי

תמהיל שיווקי למרצים בגוגל+

אין ספק שהתכונה הטובה ביותר של מרצים היא היכולת שלהם לעמוד מול קהל, לרתק את מאזיניהם ולסחוף מעבר לגבולות הדמיון. זה הכוח הכי חזק של מרצים – היכולת לדעת לעניין כל פעם מחדש וכל קהל אפשרי. אבל מסתבר שהחיים למרצים בעידן הדיגיטלי, הם לא תמיד מאירי פנים. הרבה פעמים אנחנו נתקלים במרצים שעושים העתק-הדבק לאותו מסר שיווקי בכמה קבוצות. מסתבר שזה לא רק מעצבן, אלא גם שככל שכמות השיתופים מבוצעת בפרק זמן קצר, פייסבוק דואגת להסתיר זאת מהקירות של החברים שלכם. בפוסטים קודמים הצענו דרכים לפרסום הרצאות בפייסבוק. בעקבות עליית קרנם של האותות החברתיים של גוגל+, נציע במאמר זה תמהיל שיווקי לקידום ההרצאות שלכם ברשת החברתית Google+.

תמהיל שיווקי למרצים בגוגל+

מתוך הנחה שיש ברשותכם פרופיל גוגל+, נציע כמה טכניקות להגדלת הפוסטים השיווקיים שלכם לקידום הרצאותיכם (אגב, אין ספק שאנו ממליצים גם להקים עמוד עסקי בגוגל+ ולפרסם את כל הפוסטים השיווקיים שלכם דרכו)


מרצים על כלים לחיים

אחד הטריקים השיווקיים שהכי מניעים אנשים לקרוא פוסטים הם מאמרים שמספקים כלים פרקטיים, המנוסחים בצורה קלה ליישום. לדוגמה: "5 טיפים להגדלת רווחים ב- 24 שעות!", "איך להצליח בחיים באמצעות 5 טכניקות בתורת השכנוע?", "תראו איך האיש הזה התפרסם ב- 10 דקות של סרטון YouTube". בעידן הפוסטמודרני בו אנו חיים, אנשים אוהבים כלים פשוטים ליישום, ולכן כתיבת מאמרים בצורה הזו תסייע לכם להגדיל את כמות ה +1 שתקבלו לכל פרסום, וכך כך להגיע לקהל יותר גדול של אנשים שיהיו מעוניינים להזמין את ההרצאות שלכם.

העצמה, השראה ומה שביניהם

טריק שיווקי נוסף, המגביר את כמות הצפיות בפוסטים שלכם, הם משפטים קצרים שעושים פשוט טוב ונעים על הלב. כאן ההמלצה שלנו היא להיתלות באילנות גבוהים. שימו לב לדוגמה הבאה:



על מרצים והשראה
 
אין כמו לפתוח את הבוקר עם קצת השראה, נכון? המשפט קצר, הדמות מוכרת וההעצמה היא בלתי נמנעת. תנו לקהלים שלכם תחושה טובה, ותקבלו הערכה חזרה. נתינה וקבלה זה כל הסיפור.

שיתופים וויראליים

אם היתם יודעים שחברת קוקה קולה פרסמה את הנוסחה לטעם החיים – לא הייתם מנסים להכין בבית בעצמכם? וודאי שכן! שיתופים וויראליים (למשל, סרטונים מצחיקים שקיבלנו המון צפיות) הם דרך מצויינת לזכות בהערכה מהקהלים אליהם אתם פונים. הקונספט הוא מאד הגיוני – אם זה עבד למישהו אחר, אז סביר להניח שזה יעבוד גם לכם.

בעצם, הרעיון הוא ליצור תמהיל שיווקי בעמודים העסקיים שלכם בגוגל+ וגם בעמודי הפרופיל שלכם. גוגל+ ופייסבוק עובדים די דומה: ככל שתיצרו תוכן מגוון יותר, ככל שתתמידו בפרסומים, כך הסיכוי שמתישהו בזמן הקרוב תוזמנו להרצאה. חשוב מאד להדגיש שכל פרסום גם חייב להיות ממותג, כלומר, אתם לא משתפים עם אחרים דברים מעניינים בשביל ההנאה, אלא שעל כל תוצר שיווקי השאירו פרטים ליצירת קשר.

מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור

מרצה
 
 

MORE-INFO

אודותינו

פרופיל U הינו מאגר רב-תחומי המציע מנוע חיפוש מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור. שאיפתינו היא הנגשת הידע למבקרים ויצירת מאגר פרסומי זול עבור ספקי השרותים.

שאלות נפוצות

הרצאות מעניינות לעובדים

בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו

צרו קשר

מרצים? מנחי סדנאות? יועצים?

במידה שתרצו שנחזור אליכם עם פרטים באשר לתהליך ההרשמה או קבלת אינפורמציה נוספת על האתר - השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בתוך כ- 24 שעות.

מאמר מומלץ...
דיאטה בעזרת יועצת תזונה קבלה ללא תנאים: משל מטרת הבריאה שמי סרג'יו מוסקוביץ,  מרצה ליהדות ולקבלה. מחבר הספרים "קבלה אוניברסלית" ו"ה... ארבע דרכים מקוריות להוראה בעידן הטכנולוגי שמי עופר לנגר, דוקטורנט לתקשורת, מרצה במרכזי פסג"ה (פיתוח סגלי הוראה) של משרד החי... טיפים למרצים לעמידה מול קהל - חלק א ארנסט המינגווי, סופר ועיתונאי אמריקאי מפורסם ("הזקן והים"), אמר: "הטיוטה הראשונה ... ארץ אוכלת יושביה שמי סרג'יו מוסקוביץ, מרצה ומלמד את תורת הקבלה המקורית העתיקה, מחבר הספרים "המצ...