5 דרכים להגביר את המכירות בעסק

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 דירוג 0.00 (0 הצבעות)

כל בעל עסק שואל עצמו שוב ושוב כיצד יוכל להגדיל את מחזור המכירות שלו. כשמדובר בחברה גדולה, מופקדים ענייני השיווק בידי אנשי מקצוע, אולם כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, לא תמיד יש אפשרות להשקיע במסע שיווק אגרסיבי. כבעל עסק קטן, מומלץ לקבל יעוץ עיסקי, בו ימפו יחד איתך את הדרכים שלך להצלחת העסק. בנוסף, קיימות דרכים שונות להגדיל את המכירות בעסק שלך מבלי להיכנס להוצאות שאינך יכול לעמוד בהן, במאמר הבא נמנה חמש עצות כיצד לעשות זאת.

חשיפה

ככל שיותר אנשים יחשפו לעסק שלך, כך יגדל מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ככל שאנשים יחשפו לעסק שלך שוב ושוב, כך ייצרב שם העסק בתודעתם, וכשיגיע הרגע בו יזדקקו למוצר אותו אתה מספק, הם כבר יפנו אליך. קיימות כמה דרכים להגדיל את החשיפה.

  • חשיפה ברשת – תחום האינטרנט מציע אפשרויות חשיפה רבות. דאג להקים אתר מעודכן לעסק, ולהכניס בו תכנים חדשים כל הזמן. בנוסף, פתח דף עסקי בפייסבוק, וגם שם דאג לעדכון ופרסום תכנים חדשים כמה שיותר, והתחבר ללינקדאין.
  • קידום אתרים – לאחר שפתחת אתר, תוכל לפנות לחברה שתקדם את חשיפת האתר.
  • מפה לאוזן – השיטה המסורתית, לקוח מרוצה מביא לקוח מרוצה נוסף וכן הלאה.

תערוכות, כנסים והרצאות

שלושת האופציות הנ"ל מספקות הזדמנות מצוינת להגדלת המכירות ולאיתור לקוחות חדשים, שכן מדובר באירועים רבי משתתפים, בהם הקהל מתעניין מראש בתחום העסק שלך. בתערוכות וכנסים תוכל ליצור קשרים עסקיים, ולענות לשאלות של לקוחות מתעניינים, כמו כן תוכל להדגיש את היתרון היחסי המיוחד של העסק שלך. במהלך העברת הרצאות תוכל לפרט בפני הקהל את כל יתרונות המוצר אותו אתה מוכר, תוך הדגשת היתרון שלו על פני מוצרים אחרים המצויים בשוק. כמו כן, תוכל לספק לקהל פתרונות, עצות ומידע מועיל הקשור בידע שרכשת או במוצר שאתה מקדם, שיכול לעזור להם בחייהם.

5 דרכים להגביר את המכירות בעסק

אריזה חדשה

מיתוג הוא עולם שיווקי בפני עצמו. כאשר אתה לוקח מוצר ותיק ומעניק לו אריזה חדשה, אתה פותח בפניו אפשרויות שיווק חדשות, שכן, אריזה חדשה יוצרת עניין, תחושה של משהו אחר, משופר. כמו כן תוכל להוסיף למוצר שלך מוצרים משלימים באותה אריזה. כך הלקוח יקבל שירות משופר, ומחזור המכירות שלך יגדל.

קשר עם הלקוחות

שמירה על קשר עם הלקוחות תגרום להם להישאר לקוחות שלך. אתה יכול להקים מועדון לקוחות, המעניק הטבות ומבצעים, כולל עדכונים במייל או בSMS- על מבצעים והנחות. כמו כן, תוכל להתעניין אצל לקוחות עבר בנוגע לשביעות רצונם מהמוצר אותו רכשו, ובאותה הזדמנות להזמינם לרכוש מוצרים נוספים.

שירות איכותי

אם תצליח ליצור אצל הלקוח תחושה שאתה באמת מעוניין לעזור לו, ולא רק רוצה להרוויח עליו כסף, הלקוח ירגיש שהוא יכול לסמוך עליך, ויפנה אליך שוב בשעת הצורך. לשם כך, כאשר מגיע לקוח, אל תנסה לדחוף לו מוצרים מיותרים מצד אחד, ואל תשאיר אותו בוהה במוצרים או בקטלוגים בחוסר אונים מצד שני. גש איתו אל המקום בו נמצא המוצר אותו הוא מבקש, הסבר לו כיצד לבחור את המוצר המתאים לו, והראה לו היכן כל דבר שהוא זקוק לו נמצא. לקוח שקיבל הסבר המאפשר לו לעשות בחירה נכונה, ירגיש שעומד מולו אדם שבכנות מעוניין לעזור לו, ויפנה אליך גם בעתיד.

לסיכום

בעל עסק קטן או בינוני, המעוניין להגדיל את נפח המכירות של העסק יכול להיעזר בייעוץ עסקי טוב, דבר שיוכל לתרום רבות להצלחת העסק בעזרת כמה פעולות יחסית פשוטות. שילוב של עשייה עם ייעוץ שיווקי שיכוון אותך וידייק את הערוצים בהם כדאי לך להשקיע, ייתן תשובה נאותה לבעיית הגדלת המכירות.

MORE-INFO

אודותינו

פרופיל U הינו מאגר רב-תחומי המציע מנוע חיפוש של מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור. שאיפתינו היא הנגשת הידע למבקרים ויצירת מאגר פרסומי זול עבור ספקי השרותים.

שמרו על קשר:

 

צרו קשר

מרצים? מנחי סדנאות? יועצים?

במידה שתרצו שנחזור אליכם עם פרטים באשר לתהליך ההרשמה או קבלת אינפורמציה נוספת על האתר - השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בתוך כ- 24 שעות.

לחצו כאן ליצירת קשר