קידום אתרים ב- 2015: מהי אסטרטגיית קידום אתרים בשנה החדשה?

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 דירוג 0.00 (0 הצבעות)

קידום אתרים ב- 2015

ראנד פישקין, מעביר מידי שבוא הרצאות שבועיות הנקראות Whiteboard Friday. בהרצאות אלה הוא מחדש מידי שבוע על תובנות מעולם קידום האתרים האורגני (SEO). באחת מהרצאותיו האחרונות סיפר פישקין על אסטרטגיית SEO אוניברסאלית שחייבת להתחיל ממענה על 5 שאלות מהותיות שמטרתן לשפר לכם את הטראפיק לאתר.

1. מה הארגון שלנו עושה המצליח לעזור למחפשים לענות על השאילתות שלהם בגוגל?

בין אם מדובר במוצר או שירות, שמביא ערך לגולשים, חשוב לייצר תוכן שעונה על שאלות. בין אם ניסוח כותרות כשאלות אשר מתחתיהן תשובות לשאלות הללו, ובין אם אם בחשיבה על התוכן ככזה שנועד לספק מענה על שאלה/שאילתה.

2. מהו הערך הייחודי שאנו מספקים שאף אחד מהמתחרים שלנו עושה?

כשחושבים על עמודי הבית - הם לרוב צריכים להסביר בצורה ברורה מאד מהוא ה- USP שלנו (Unique Selling Proposition). כולם מספקים שירותי X, אבל מה אנחנו מספקים שהוא יותר טוב/גדול/ייחודי/שונה/פורץ דרך מאשר אחרים?

3. מי יעזור לנו להגביר את המסר שלנו ומדוע?

כשנוצר תוכן, המחשבה הראשונה היא לפרסם אותו. הרבה שוכחים את כמות ערוצי ההפצה שלהם לאותו מסר. ייתכן שהפעולה האוטומטית היא פוסט בפייסבוק, מתוך "התרגלות" שאר ערוצי ההפצה נשכחים. חשוב מאד לחשוב לא רק על פרסום אלא גם על אילו עוד ערוצים קיימים שטרם הפצנו בהם - יהיו אלו ניוזלטרים, ציוצים הטוויטר או הפצה ברשתות חברתיות הפונות לנישה ספציפית.

4. מהו התהליך שבו אנחנו מצליחים להפוך את המבקרים שמגיעים ממנוע החיפוש ללקוחות?

כאן חשוב לנסות להבין מהו ערוץ השיווק האינטרנטי של האתר. איך גולש מגיע אלינו בגוגל? מהו מחפש? האם עמוד הנחיתה מספק מענה לשאילתה של הגולש? נסו להבין מה התהליך שבו הגולש עובד מאז שהקליד שאילתת חיפוש ועד שעזב בדף היציאה. באמצע, חשומב מאד שתנסו לפענח מה האתר עשה לא נכון שגרם לא לא לקנות או ליצור קשר לפרטים נוספים על המוצר או השירות.

5. כיצד אנו חושפים את מה שאנחנו עושים באופן שבו מנוע החיפוש יוכל בקלות לזחול, לאנדקס, להבין ו"להשוויץ"/להפיץ הלאה?

ייתכן שאתר מסויים מייצר אחלה של תוכן, ומחדש כל כמה ימיים ביצירת עוד תוכן נהדר לגולשים. יחד עם זאת השאלה היא האם התוכן הזה מספיק נגיש למנוע החיפוש? אם לא, העלו את הרמה ההיררכית של האזור בו מופיע התוכן, ותנו לו ביטוי פרסומי בעמוד הבית. דרך נוספת לעשות זאת היא על-ידי rich snippets ו- schema .

אם עונים על השאלות הללו, כך טוען ראנדפישקין, אפשר להצליח בגדול.

 

מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור

מרצה

MORE-INFO

אודותינו

פרופיל U הינו מאגר רב-תחומי המציע מנוע חיפוש מרצים, מנחי סדנאות, מאמנים, יועצים ואנשי בידור. שאיפתינו היא הנגשת הידע למבקרים ויצירת מאגר פרסומי זול עבור ספקי השרותים.

שאלות נפוצות

הרצאות מעניינות לעובדים

בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו:

צרו קשר

מרצים? מנחי סדנאות? יועצים?

במידה שתרצו שנחזור אליכם עם פרטים באשר לתהליך ההרשמה או קבלת אינפורמציה נוספת על האתר - השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר בתוך כ- 24 שעות.

לחצו כאן ליצירת קשר